Gek is niet gek genoeg

Gek is niet gek genoeg

Op 20 oktober 2005 schreef ik onderstaand stukje: “GEK IS NIET GEK GENOEG”. Niet eens tot mijn verrassing wordt het iedere keer nóg weer gekker. Een aantal zaken begrijp ik wel, we kunnen de tijd nou eenmaal niet stil zetten. Maar er zijn en blijven dingen die me...
Mooie opbrengst Grote clubactie

Mooie opbrengst Grote clubactie

“Mooi kerstcadeau, de opbrengst van de grote clubactie”  Met deze woorden stuurde Anton vd Bogaard vorige week de foto met de opbrengst van de grote clubactie naar het bestuur. Het bedrag van € 2.517,40 zal wederom goed besteed worden aan de club.  Onze dank...