Lid worden!

Wil je lid worden van SVF Cothen?

Vul dan het formulier onderaan deze pagina zo volledig mogelijk in. Je kunt zowel spelend lid, trainend lid of donateur worden. Kijk hier voor de mogelijkheden.

(Lees verder onder het formulier voor meer informatie)

Eerst een keer komen kijken of meedoen?

Wil je eerst een keer komen kijken dan kan dat natuurlijk ook!

1. Als je wilt komen meetrainen meld je dan aub aan bij ledenadministratie@svfcothen.nl. Je krijgt dan een reactie waarin staat wanneer, op welk tijdstip en bij wie je je kunt melden.
  2. Proeftrainingen worden gedaan bij een team in de voor jou geldende leeftijdsklasse. Bij welk team je gaat mee trainen is afhankelijk van je voetbalervaring.
  3. Er kan maximaal 4x meegetraind worden. Dan zal je moeten kiezen of je lid wordt of niet. Als je je vervolgens aanmeldt als lid kun je uiteraard blijven trainen. Op het moment dat de aanmelding definitief is zal worden gekeken of je al in een team ingedeeld kunt worden.

Lees ook ons  Privacy Policy

Aanmeldformulier nieuw lid

• Max. file size: 64 MB.
  • Indien u niet akkoord met de afschrijving bent, kunt u binnen 30 kalenderdagen een verzoek tot terugboeking indienen bij uw bank of postbank. Intrekking van de machtiging dient tijdig schriftelijk te worden gericht aan de penningmeester van S.V.F. via penningmeester@SVFcothen.nl
  • Vrijwilligerswerk

Bij SVF wordt gevoetbald, maar SVF is ook een Vereniging waarin de leden gemeenschappelijk moeten zorgen voor de uitvoering van alle taken die bij het runnen en de ontwikkeling van een vereniging komen kijken! Wij hebben uw hulp hard nodig en willen u dan ook vragen aan te geven naar welke taak uw voorkeur uitgaat, wij proberen hier zoveel mogelijk rekening mee te houden.

Geeft u geen keuze op dan wordt u ingedeeld bij het werk waar het meeste behoefte aan is.

Voor alle andere vragen over het lidmaatschap  kun je contact opnemen met de ledenadministratie

Vanaf 1 januari 2018 handelt Stichting Binding de aanvragen minimaregelingen af voor de gemeente Wijk bij Duurstede.

Klik op het logo voor de uitleg en de mogelijkheden tot aanvraag