Wordt ook sponsor van SVF en draag bij aan een sterkere vereniging

Bij SVF zijn talloze  sponsoren actief. Hiermee besparen we heel veel kosten en maken we voetbal voor iedereen bij SVF, financieel bereikbaar. Maar ook wij kunnen extra sponsoren gebruiken die bijdragen aan een sterkere vereniging.

We hebben verschillende mogelijkheden om sponsor te worden.  Hierover treden wij graag met  je in overleg! Met meer dan 450 leden, vele toeschouwers en aandacht in lokale media willen we ook graag wat teruggeven.

Sponsor worden bij  SVF kun je al vanaf 50 euro per jaar! Meer informatie of een aanvraag doen, neem contact op met de PR-commissie en mail naar pr@svfcothen.nl

Sponsorvormen:

• Balsponsor (Heren 1 Zaterdag of Dames 1 Zondag
• Hoofdsponsor d.m.v. maatwerkpakket (3e hoofdsponsor naast Rob Balk en de Rabobank)
• Teamsponsor (tenue, trainingspakken, tassen, inloopshirtjes en hesjes)
• SVF pakket 1 (vermelding op de website, digitale loeier en TV scherm in kantine)
• SVF pakket 2 (pakket 1 + een reclame bord langs veld 1 of 2)

Ben je particulier en heb je geen bedrijf ? Dan kun je ook  ‘vriend van SVF’ worden!  Vrienden van SVF betalen elk jaar een vast bedrag van 50 euro.  Meer info, klik hier!