Sponsor worden?

Wij kunnen niet zonder sponsoren!

Bij SVF zijn talloze vrijwilligers actief, hiermee besparen we heel veel kosten en maken we voetbal voor iedereen financieel bereikbaar. Maar ook wij kunnen niet zonder de steun van sponsoren.

Aanschaf en onderhoud van materialen, kleding en professionele ondersteuning van geschoolde trainers. Zo maar een greep uit kosten waar de hulp van sponsoren een uitkomst biedt.

Met onze bijna 400 leden, vele toeschouwers en aandacht in (eigen) media willen we ook graag wat terug geven, hierover starten wij graag met jou een gesprek. Sponsor worden van SVF? Bekijk de mogelijke sponsorvormen via onderstaande brochure:

SPONSORBROCHURE 2023-24

Sponsor worden van SVF kun je al vanaf 50 euro per jaar! Meer informatie of aanvraag doen? Neem contact op met de PR-commissie via pr@svfcothen.nl

Heb je geen bedrijf maar wil je toch sponsoren? Dan kun je ook ‘vriend van SVF’ worden!  Meer info, klik hier!