Jeugdweek

Volg de Jeugdweek via de Facebook pagina   !

De Jeugdweekcommissie
Lotte van den Brink
Wendy Otten
Yvette Rieff
John Stooker
Wendy Zumbrink
Matthijs Mocking
Wesley Heijmans
Julian Heijmans

SVF Jeugdweek

Hallo allemaal,

Met trots kunnen wij zeggen dat er dit jaar 3 dagen jeugweek is. Van woensdag 16 tot en met vrijdag 18 augustus 2023 vindt de jeugdweek plaats. Hiervoor start de inschrijving 3 april en stopt op 23 april. De link voor het aanmeldingsformulier zal hier gedeeld worden.

De organisatie.
Wesley Julian matthijs jody yoni hanneke en lotte

Van 26 t/m 30 augustus 2019 vond alweer de 32ste SVF Jeugdweek plaats in Cothen.

Een week vol sport en spel, georganiseerd door voetbalvereniging SVF, voor kinderen in de leeftijd van 5 t/m 14 jaar uit Cothen. Zowel leden, als niet-leden zijn hierbij welkom. Door de jaren heen een waar begrip in Cothen.

Maandag 26 augustus openden de voorzitters Erwin Rieff en Claudia Klein, samen met vrijwilligers feestelijk de jeugdweek met een polonaise, immers de jeugdweek staat dit jaar in het thema van de Carnaval! In deze week hebben de kinderen op maandag speurtochten door het dorp gehouden, werd er op dinsdag een bezoek gebracht aan pretpark Walibi en werden er woensdag voetbal- en andere spellen gespeeld op het sportpark. Op donderdag hebben we met z’n allen weer een dag gezwommen in zwembad Merwestein in Nieuwegein. Op vrijdag werd de week, volgens traditie, afgesloten met een zeskamp.
Dit alles onder begeleiding van vele vrijwilligers die zich, ook dit jaar weer hebben ingezet.

Met veel plezier kijken we terug op weer een fantastische week met 140 enthousiaste kinderen!