Winnaars van De Grote Clubactie!

14 Apr 2022 | Activiteiten/evementen

In het najaar is De Grote Clubactie een terugkerende actie om loten aan de man te brengen, die tevens een mooie bijdrage leveren aan de clubkas. Binnen SVF geldt hierbij ook een interne wedstrijd’, waarbij de elftallen worden uitgedaagd om zoveel mogelijk loten te verkopen. Het team dat de meeste loten verkoopt wordt als dank beloond met een patatje en drinken.

Vanwege de Corona beperkingen kon de prijs vorig jaar niet uit gereikt worden en daarom hebben zaterdag 26 maart 2 teams hun beloning gekregen omdat ze de meeste clublotenhadden verkocht. De huidige JO10-1 is het team dat in 2020de meeste loten had verkocht. De JO9-1 is het team dat dit seizoen de meeste loten heeft verkocht. De kids van beide teams hebben met volle teugen genoten van deze lekkere prijs.