Vrijwilligersavond SVF

03 Oct 2016 | Activiteiten/evementen

Voorafgaand aan deze avond  werd ’s middag om 16.00 uur al begonnen met een fietspuzzeltocht uitgezet door Kees Mocking. Zo’n 90 personen hadden zich opgegeven. Onder goede weersomstandigheden ging men van start in ploegjes van 5 á 6 personen. De eerste zuidwaarts en nummer 2 noordwaarts enz. enz. Onderweg moesten enkele vragen beantwoordt worden, wat niet voor iedereen makkelijk was. Na ongeveer twee uur waren de eerste weer terug op het sportpark. Moe, maar voldaan en trek in een glaasje  fris. Iedereen had genoten van deze fietstocht. Zelfs Tonnie Doeser, die een beetje pech had met zijn scootmobiel, maar hierbij prachtig geholpen werd door Cor van Vulpen en Jimmy van Wijk.

Het avondprogramma kon beginnen. Er waren diverse kermisattracties opgesteld en voor de inwendige mens waren heerlijke broodjes met iets warms daar op. De verzorging hiervan was in handen was: Petra Overhand,Wendy Otter en Anja van der Zalm. Alle drie vrijwilligers van Samenloop voor hoop. Zij hadden zich spontaan aangemeld bij SVF. Hieruit blijkt maar weer de goede band die is ontstaan tussen Samenloop voor  Hoop en SVF.  Dames hartelijk dank hier voor.

Degene die voor een drankje zorgden zijn al jaren twee dezelfde personen. Jan en Tine van Beek uit Odijk. Dat zij uit Odijk komen laten zij duidelijk blijken. Hun outfit, geel – zwart, ontgaat niemand. Na al die jaren zijn wij er aan gewend. Het doet ons geen pijn meer aan de ogen. Jan en Tine  Chapeau.

Het werd een gezellige avond voor jong en oud. Mede te danken aan DJ André Odijk. SVF is trots en blij met zijn vrijwilligers en  als dank hier voor deze verdiende gezellige avond. SVF kan niet zonder deze vrijwilligers, hetgeen voorzitter Kees Mocking ook al tot uitdrukking had laten komen in zijn welkoms woord.

SVF hoop nog vele jaren op zijn vrijwilligers te kunnen bouwen en rekenen !

Wim Terwint

FOTOALBUM