Vrijdag 19 mei 35+ reünie toernooi

13 May 2017 | Activiteiten/evementen

Komende vrijdag 19 mei vindt voor de 6e keer het SVF Reünie Toernooi plaats op ons Sportpark De Nieuwe Kamp.

Vanaf 19.00 uur starten de wedstrijden met veel “oude SVF-helden” uit het verleden. Binnen een sportieve en vriendelijke sfeer zullen een kleine 200 oud-voetballers van boven de 35 jaar, uit Cothen en omgeving nogmaals hun voetbalschoenen onder binden.

In totaal 17 teams zullen tijdens dit feest van der herkenning de strijd met elkaar aangaan. Gespeeld zal worden op een half veld met teams van 7 spelers. En een minimum leeftijd van 35 jaar. Vanaf 19.00 uur starten de wedstrijden en rond 21.30u zal de finale plaatsvinden.

Daarna zullen de teams met alle supporters zich verplaatsen naar de kantine van SVF voor weer een oergezellige avond waarbij vele oude koeien uit de sloot gehaald zullen worden.

Iedereen vanuit Cothen en omgeving is deze avond welkom om “oude sterren” te zien voetballen en een waanzinnig gezellige avond te beleven op Sportpark De Nieuwe Kamp in Cothen! Tot vrijdag!!

Bekijk ook de Facebook pagina

Schrijf je in voor de nieuwsbrief