SVF F2 verkoopt meeste sponsorloten !

22 Dec 2015 | Activiteiten/evementen, Pupillen

Het is al weer even geleden maar in de maanden september en oktober 2015 zijn er weer vele SVF-jeugdspelers langs de deur geweest om loten van de grote clubactie te verkopen.

Hadden we vorig jaar al iets meer loten verkocht dan de jaren daarvoor, dit jaar is het gelukt om die lijn vast te houden en hebben we weer meer loten verkocht dan vorig jaar ! Alle jeugdspelers hebben gezamenlijk 1240 loten verkocht en daar kunnen we zeker tevreden mee zijn. Het mooie van deze actie is dat 80% van de opbrengst ten goede komt aan S.V.F.

Was er tot nu toe altijd een prijs voor degene die de meeste loten verkocht, dit jaar was er een prijs zijn voor het team wat de meeste loten verkocht. Voor de duidelijkheid, het ging erom welk team het hoogste gemiddelde haalt.

Na het verwerken van alle boekjes was heel duidelijk dat de spelers van de F2 de meeste loten hebben verkocht. Met zijn 9-en hebben ze maar liefst 135 loten verkocht ! Dat is 15 loten per speler, een heel mooi aantal. Om ze hiervoor te bedanken hebben we ze op zaterdag 19 december, na hun gewonnen bekerwedstrijd tegen SVL F1, getrakteerd op patat en AA.

Hierbij wil ik de leiders en spelers van de F2 nogmaals heel erg bedanken voor hun inzet om zoveel loten te verkopen.

Anton van den Bogaard