SVF DOET! Zaterdag 2 juli 2022

08 Jul 2022 | Activiteiten/evementen

Vorige week zaterdag was er weer de jaarlijkse klusdag bij SVF. Er waren maar liefst 60 vrijwilligers die een paar uur of een hele dag aanwezig waren om diverse onderhoudsklussen uit te voeren. Vanaf 8:00 uur konden vrijwilligers inlopen en genieten van een bakje koffie waarna ze om 8:30 uur konden beginnen met hun klus. De klussen bestonden uit het van binnen schoonmaken van ons clubgebouw, ramen zemen, schilderen, fundering vlaggenmasten realiseren, weegbree uit veld 1 steken, reclameborden schoonmaken, gras maaien, heg knippen, kleedkamers schoonmaken, toezichtruimte opruimen, foto’s maken, ballenhok maken. Al met al is er veel werk verzet waarbij er natuurlijk ook gedacht was aan de inwendige mens. Om 15:00 uur waren alle klussen gereed en kon iedereen nog even napraten onder het genot van een drankje.

Hierbij wil ik iedereen hartelijk bedanken voor zijn hulp, super dat er zoveel vrijwilligers aanwezig waren, want samen kom je verder en houden we ons sportcomplex netjes.

Wim Terwint heeft nog wat leuke foto’s gemaakt, deze staan in een album.

Groetjes Jan-Willem van Rooijen