Senioren gymochtenden bij SVF

08 Jan 2024 | Activiteiten/evementen

Afgelopen maandag was alweer de laatste gymochtend in 2023 bij SVF in Cothen. Elke maandagochtend van 9.30 tot 10.30 uur is het in de kantine bij SVF een sportieve bezigheid. Een groep van gemiddeld 25 senioren verzamelt zich dan om samen in groepsverband te werken aan hun fitheid. Iedere keer zijn er beweegoefeningen waarbij iedereen mee kan doen. Na de sport is er altijd gelegenheid om samen na te praten en een bakkie te doen. De vrijwilligers van SVF vervullen een belangrijke rol bij het bieden van deze faciliteiten.

Deze ochtend zijn de gymdeelnemers later begonnen, omdat de kerstmaaltijd aansluitend dan ook gezamenlijk genuttigd kon worden om 12 uur. Dit initiatief kwam vanuit de deelnemers zelf. Het leek hen gezellig om met z’n allen de activiteit op deze manier af te sluiten. De docente Teunie Emons twijfelde geen moment en zorgde ervoor dat alles hiervoor geregeld was. En gezellig werd het. De tafels bij elkaar schuiven en wat kerstaankleding en samen de maaltijd nuttigen maakten al gauw de eindejaar sfeer.

De gymactiviteit stopt tussen kerst en oud- en nieuw. Op maandag 8 januari 2024 wordt er weer gestart met de gymactiviteit. Bent u nieuwsgierig of deze activiteit ook bij u zou passen? Loopt u dan gerust op 8 januari om 9.30 uur even binnen op Overrijnseveld 5, kantine SVF Cothen. U bent van harte welkom!

Vanuit de beweegactiviteit bedanken we SVF voor alle medewerking het hele jaar door en speciaal om ook op deze ochtend gebruik te mogen maken van de kerstmaaltijd in de vertrouwde kantine.

Bron: stichting binding