Rabo Clubkas Campagne #ClubkasRH

13 Oct 2017 | Activiteiten/evementen

SVF Doet mee aan de grote clubkasactie van de Rabobank. Wij werken hierbij samen met Muziekvereniging Excelsior Cothen.

Bij deze actie maken wij kans op een donatie van de Rabo als er gestemd word op onze club.

Wat kun jij doen?

1. Heb je een Rabobank account en is je email bekend bij de Rabo, dan krijg je een stemcode gemaild en kun je stemmen!

2. Hoe weet je dat je lid bent? Via Rabo internet bankieren onder het tabblad mijn gegevens

3. Hoe kan je lid worden? Op de homepage via het blok ‘De voordelen van het lidmaatschap vindt je alle informatie over het lidmaatschap en kunt je lid worden

4. Stemmen kan van 25 okt. – 8 nov.

5. Dinsdag 14 november is de bekendmaking

6. Je mag 5 stemmen weg geven, 2 voor je eigen club en 3 stemmen voor een andere club. Help jij ook onze vrienden bij Muziekvereniging Excelsior Cothen ?

Wil jij ons helpen? STEM DAN MEE !

www.rabobank.nl/rh