Programma familietoernooi zondag 4 juni 2023

29 May 2023 | Activiteiten/evementen

Op zondag 4 juni wordt weer het familietoernooi gehouden, voor de 33e keer. Voor de families, voetballers, toeschouwers jong en oud altijd weer een dag om naar uit te kijken. Een dag die weer muzikaal zal worden ondersteund door Marco de Bruin.
Aan het einde van de wedstrijden wordt er weer een spel gespeeld waarbij het levend sjoelen (waterbak) inmiddels bijna een traditie is geworden en waar bij lekker weer de aanwezige kinderen kunnen spelen. Ook is er voor de kinderen weer een springkussen. Het programma voor het familietoernooi van aanstaande zondag download je hier:

Download programmaboekje

Even terugblik naar vorig jaar. Het weer was fantastisch, sportief verlopen met gelukkig weinig serieuze blessures die vakkundig werden geholpen door het EHBO-team, waarvoor dank. Ook nog even speciale dank voor de scheidsrechters, barpersoneel en overige vrijwilligers. Uitslagen van vorig jaar waren:
1. Groenen 1
2. Odijk
3. Groenen 2
– Sportiviteitsprijs voor de familie Bero
– Het spel is gewonnen door de familie Van Dam

Voor dit jaar hebben zich 15 familie ingeschreven zie de poule indeling hieronder.

Tot slot willen we even uw aandacht vragen voor het volgende:

– Woordvoerders graag bij aankomst direct melden bij de organisatie
– Zorg dat u minimaal 30 minuten voor aanvang van uw 1e wedstrijd aanwezig bent
– Heb respect voor de scheidsrechters en de tegenstanders
– Meedoen is belangrijker dan winnen
De organisatie wenst u verder een prettige en sportieve dag toe.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief