Nieuwjaarsreceptie

10 Jan 2017 | Activiteiten/evementen

Ouderwetse gezellige Nieuwjaarsreceptie S.V.F.

Voorafgaande aan de receptie werd een Erwtensoep-Mixvoetbaltoernooi gespeeld. Zo’n 36 liefhebbers speelden hun wedstrijdjes en hadden duidelijk plezier. Tijdens de pauze kon men genieten van Erwtensoep.

Om drie uur de traditionele nieuwjaarsreceptie met een hapje en een drankje en zelfs de oliebollen ontbraken niet. Zo’n honderd personen waren aanwezig, dus een volle bak. Onder hen burgemeester Poppens, leden van SVL en samenloop voor hoop.

Voorzitter Kees Mocking (voor de laatste keer) opende de receptie met een welkom aan iedereen. Hij kwam nog even terug op het evenement Samenloop voor Hoop. Deze dagen hebben er voor zorg gedragen dat het begrip `Verbinding’ weer eens goed onder de aandacht werd gebracht. In het laatste jaar van zijn voorzitterschap wil hij zich, en met hem het voltallige bestuur, inzetten om nog meer binding en verbinding te bewerkstelligen binnen SVF.

Vaste gasten van onze receptie weten dat er tijdens deze receptie aandacht is voor jubilarissen.
Hij begon echter eerst met de uitreiking van een onderscheiding. Ruud de Gier werd benoemd tot lid van verdiensten. Hij is al zeker 20 jaar een stille kracht binnen SVF en dan met name bij de jeugdafdeling. De voorzitter typeerde Ruud als voorbeeld van “Eens een SVF-er, altijd een SVF-er”.

Hierna werden nog diverse leden van SVF onderscheiden wegens hun jarenlange lidmaatschap.  Zij ontvingen daarbij een passende onderscheiding. Zij die helaas niet aanwezig waren zullen deze oorkonde thuis ontvangen.

25 jaar lid: Mark Mocking, Rob Mocking, Johan Verbeek en  Arjan Maatman. Uniek hierbij was natuurlijk, dat de voorzitter zijn twee zoons mocht onderscheiden.
40 jaar lid: Robert van de Bogaard.
50 jaar lid: Cor van Straaten, John Rijken, Ad Odijk, Ed van Woudenberg.
60 jaar lid: Piet Zumbrink, Jan van Spelde.

Zoals u ziet zijn er  weer vele jubilarissen. Een goed teken voor de club. We hebben het over binding en verbinding gehad en dit is natuurlijk een prachtig voorbeeld.

Deze middag greep de voorzitter ook de gelegenheid aan om bekend te maken, dat de trainers van het 1e, 2e en A-junioren hun contract of samenwerking hebben verlengd voor een jaar.

Daar onze huidige verzorger, Dirk de Vries, aan zijn laatste seizoen bezig is, moest voor een vervanger gezorgd worden. Wat is er dan mooier wanneer deze gevonden wordt in de SVF-gelederen in de persoon van Joren Wittenberg. Joren loopt dit seizoen al mee, als assistent, en zal het volgende seizoen het stokje overnemen van Dirk.

Ik wil dit verslag beëindigen met de laatste wens van de voorzitter: “Tot slot wens ik, mede namens het bestuur, iedereen een fantastisch, verbindend en vooral gezond  2017 met vooral veel sportieve successen”.

Wim Terwint

FOTOALBUM