Mylan pupil van de week

01 Nov 2016 | Activiteiten/evementen, Pupil van de week

mylan-pupil-vd-week2

Afgelopen zondag 31 oktober was Mylan geselecteerd als Pupil van de Week bij de wedstrijd SVF1 tegen KVVA1. Hij was de hele week al opgewonden voor deze wedstrijd. De wedstrijd stond gepland om 14:00 uur op sportpark de Nieuwe Kamp. Hij werd verwacht om 12:30 uur bij verzorger Dirk. Dirk verwelkomde ons onder het genot van een drankje in de kantine en deed het programma van Mylan uit de doeken en werd hij even op zijn gemak gesteld voor wat er komen gaat.

Circa 13 uur ging de selectie naar boven voor de wedstrijdbespreking, waarbij Mylan zeer aandachtig de bespreking van de trainer volgde. Strijdplan was druk zetten op de verdediging van de tegenstander, waarbij omschakeling individueel van de spelers ook kort werd doorgenomen. Na de bespreking ging de selectie naar de kleedkamer om zich voor te bereiden op de wedstrijd. Aldaar ontving hij een eerste cadeautje (SVF shirt met opdruk “pupil van de week”). Hij werd in de kleedkamer al heel hartelijk ontvangen door spelers en technische staf en ging met de wisselspelers/geblesseerden tijdens de warming up een balletje trappen.

Bij opkomst van de selecties voor de wedstrijd mocht hij met de wedstrijdbal in de hand naast de scheidsrechter het veld betreden en mocht zich bemoeien met de tos. Alvorens de wedstrijd van start zou gaan, mocht Mylan de wedstrijd openen door middel van een 1 op 1 actie op de keeper van KVVA. Dit resulteerde in een goal en mocht een eerste aanzet voor SVF1 zijn om deze tegenstander, die 18 uit 6 had staan op de ranglijst, op een eerste nederlaag te trakteren.

Tijdens het feest achteraf in de kleedkamer ontving Mylan nog een cadeautje, een bal, waarmee hij met een stift alle selectiespelers en technische staf langs mocht lopen voor een krabbeltje. Hierna was het nog niet klaar en mocht hij net als in de rust, boven in de bestuurskamer komen voor een drankje en een patatje.

Al met al een te gekke dag voor hem, maar ook de verdere aanhang. Alles was zeer goed geregeld en een super gebaar van SVF naar ook zijn kleinste jeugd. Na deze enerverende dag duurde deze dag voor Mylan niet al te lang meer!

Onze dank voor deze fantastische dag

Mylan van der Veer (en aanhang)

pupil-van-de-week-mylan-van-der-veer-30-okt-2016