Met korting naar FC Utrecht – Sparta

06 Sep 2016 | Activiteiten/evementen

Het leukste teamuitje van 2016 komt eraan!

Op 25 september speelt FC Utrecht thuis tegen Sparta Rotterdam en bij deze mooie Eredivisiewedstrijd kunnen de leden van SVF Cothen tegen een sterk gereduceerd tarief aanwezig zijn. Dat is één van de voordelen die je hebt als lid van RAC-club SVF Cothen!

Leden (maar ook partners, familieleden en vrienden; noem maar op!) tot 18 jaar kunnen voor FC Utrecht – Sparta Rotterdam voor 7,50 euro een kaartje kopen. Voor volwassenen geldt het bijzondere tarief van 12,50 euro.

En SVF Cothen profiteert mee, want per verkocht kaartje wordt door FC Utrecht 1 euro gestort in de clubkas!

Het bestellen van de kaarten is eenvoudig en snel en kan via de site van FC Utrecht

Nog even in het kort:
25 september, 14.30 uur, FC Utrecht – Sparta Rotterdam. Kaarten te koop voor leden van SVF Cothen voor 7,50 euro (tot 18 jaar) en 12,50 euro (volwassenen).

En: 1 euro per gekochte kaart gaat de clubkas in.  Zo snijdt het mes dus aan twee kanten!

Tot ziens in Stadion Galgenwaard op 25 september!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief