Het Oliebollen mix Toernooi

06 Jan 2016 | Activiteiten/evementen

Voor aanvang van de nieuwjaarsreceptie op 3 januari 2016 was er weer dit jaar het oliebollen mix toernooi.
oliebollen foto
Ik had een paar weken terug gevraagd aan Harry Verbeek of ik het toernooi mocht organiseren, voor de cursus TC3 jeugd.

‘s Morgens vroeg om 9:30 aanwezig samen met Harry en Herman, en Dirk voor de EHBO.  De opdracht doorgenomen en punten waar we misschien tegen aan lopen. Het verzamelen van hesjes, doeltjes, en hoe we de scheidsrechters regelen. We hadden geluk dat het weer mee zat. Het is altijd improviseren omdat je moet afwachten hoeveel mensen je die dag krijgt.

Er waren in totaal 40 mensen, dat worden 6 teams. Samen met Herman de teams samen gesteld, we hebben gekeken naar het niveau van de spelers. Maar dat was soms niet makkelijk. We zijn gestart in de ochtend om 11:15. Ongeveer 3 wedstrijden gespeeld voor de pauze. Er was erwtensoep met broodjes. Het ging allemaal in een gemoedelijke sfeer.

Daarna om 13:00 weer begonnen. De laatste wedstrijd was om 14:20 de GRANDE FINALE tussen Goofy en Katrien. De eindstand was 0-2.   Foto’s van het toernooi staan in het album.

Na het omkleden de prijs uitreiking. Het was een geslaagde dag iedereen tevreden. Op naar het laatste seizoenshelft, en dat we samen nog mooie en sportieve momenten zullen beleven.

Groetjes Walter Verkuijl.

foto walter kl