Het leukste teamuitje van 2016 komt eraan!

02 Feb 2016 | Activiteiten/evementen

Het leukste teamuitje van 2016 komt eraan!

Op zondag 21 februari speelt FC Utrecht thuis tegen Willem II en die dag is het RAC-dag!

fc utrecht willem II

Leden van RAC-clubs, en dus ook SVF, kunnen voor deze wedstrijd tegen speciale RAC-tarieven kaartjes kopen.

Het leuke is: als je dat doet, verzeker je jezelf niet alleen van een toffe middag in Stadion Galgenwaard, maar je spekt er ook nog eens de clubkas mee van je eigen club!

Leden (maar ook partners, familieleden en vrienden; noem maar op!) tot 18 jaar kunnen voor de speciale RAC-dag-wedstrijd voor 7,50 euro een kaartje kopen.
Daarvan stort FC Utrecht 1 euro terug in de clubkas van je amateurclub.
Leden, hun partners, familieleden en vrienden vanaf 18 jaar kunnen voor 12,50 euro een ticket aanschaffen en ook daarvan maakt FC Utrecht dan 1 euro over naar je amateurclub.

De club die met de meeste leden naar FC Utrecht – Willem II komt kijken wordt in de rust gehuldigd op het veld in Stadion Galgenwaard. Dat is natuurlijk helemáál gaaf!

Kortom: pak je agenda erbij, reserveer zondag 21 februari voor het bezoeken van FC Utrecht – Willem II (aftrap: 14.30 uur) en scoor meteen jouw supervoordelige wedstrijdkaarten via www.fcutrecht.nl/rac.  Via die webpagina kun je tot en met de wedstrijddag kaarten aanschaffen.

Met vriendelijke groeten,
FC Utrecht B.V.