Gezellige laatste trainingsavond

23 Dec 2016 | Activiteiten/evementen

Na een gezamenlijke training  van de A en B selectie, Dames, 3e /4e zondag en zaterdag, de A -junioren en zelfs de Krasse Knarren was het daarna gezellig vertoeven in de kantine.

De kantine omgetoverd in kerstsfeer, met DJ André Odijk, een hapje en een drankje,  was dit natuurlijk een prachtige ambiance  om het jaar 2016 af te sluiten. De kerstman met zijn twee engeltjes maakte het feestje compleet.

Zes willekeurige leden van SVF mochten in de loop van de avond hun Big Five aankondigen en ten gehore brengen. Arnold Zadelberg, Bertus van Wijk, Simone de Wit, Arnold van der Mispel,  Bryan  Lieverse en Erwin Rieff brachten ieder met hun eigen muziekkeuze een geweldige stemming in de kantine. Eén keuze van Arnold van der Mispel viel wel op. Het Clublied van Fortissimo, gecomponeerd in 1953 door oud-voorzitter Theo Mocking, was voor velen nieuw. Het was maar goed dat de tekst van te voren was uitgereikt en zo kon iedereen meezingen.

Deze avond deed weer denken aan de foute donderdagavonden die in het verleden door het damesteam en het 4e elftal werden georganiseerd. Voorzitter Kees Mocking hoopte dat zo’n afsluiting als vanavond niet bij één keer zou blijven.

Na een prima afsluiting door ons 1e  afgelopen zondag was deze avond ook weer  SVF op zijn best.  Tot slot natuurlijk voor iedereen, wel of niet aanwezig, hele fijne feestdagen en een sportief en vooral gezond 2017.

Tot ziens op 8 januari 2017 bij de traditionele nieuwjaarsreceptie vanaf 15.00 uur. Voorafgaand aan deze receptie het oliebollen – mixtoernooi om 11.00 uur voor alle seniorenleden en de A en B junioren. We gaan er weer een happening van maken.

Wim Terwint

FOTOALBUM