Eerste toernooi SVF JO-7

29 Sep 2021 | SVF JO-7

Zaterdag 25 september 2021 was het dan zover…
Het eerste 4×4 toernooitje van de JO-7 bij onze buren CDW.
De kinderen stonden al te popelen bij SVF om te vertrekken en konden niet wachten om het veld op te gaan en te laten zien wat ze konden.
We hadden een leuk en enthousiast team met Sep, Melle, Wout, Thijs en Vince en natuurlijk een fanatieke coach Marco.
Onze eerste wedstrijd moesten we tegen CDW en deze wonnen we. Het was een spannende wedstrijd die heel gelijk opging, doordat de kinderen allemaal even groot/oud waren. De 2e wedstrijd moesten we tegen Vreeswijk en deze verloren we. Vreeswijk was een maatje te groot voor ons. De kinderen waren zo onder de indruk van de tegenstander dat ze niet goed meer durfden te voetballen. Maar dit hebben ze even rechtgezet tegen de laatste tegenstander, Schalkwijk. Deze wedstrijd werd weer gewonnen. De kinderen leverden veel strijd en ook al waren er soms wat ongelukjes, ze bleven maar doorgaan. Wat een instelling en wat een TOP-team!
Achteraf kregen we nog wat limonade en een zakje chips. Het was een zeer geslaagd toernooi, wat goed geregeld was bij CDW.

Nick Vermeer

Svf 2 met (Wesley, Stef, Dani, Vigo en Job) kwam goed uit de startblokken met een overtuigende overwinning op de leeftijdgenoten van Vreeswijk (2-1). De daarop volgende 2 potjes mochten wij aantreden tegen teams van CDW. Hoewel svf 2 nog sterk aan de tweede wedstrijd begon, trokken we toch nog aan het kortste eind omdat CDW in de laatste minuten een 2-1 voorsprong voor svf wist om te draaien in een 2-3 nederlaag. In de derde en laatste wedstrijd was cdw zowel letterlijk als figuurlijk een maatje te groot. Ondanks goede inzet en strijd van de jongens verloren we met 1-3. Al met al een leuk toernooi waarin de jongens wedstrijdervaring hebben opgedaan en samen hebben gestreden voor de punten! Op naar de volgende wedstrijden!

Mattijn Vernooij