Chapeau, Debbie en Anouk !

29 Nov 2015 | Activiteiten/evementen

Niet meer op gerekend maar er kwam toch nog een vrijwilligersavond. Ondanks het grote feest op onze 70ste verjaardag was het bestuur van mening dat er een vrijwilligersavond moest komen als dank voor al het vele werk wat zij doen voor de club.  Anouk en Debbie hebben de organisatie weer voor hun rekening genomen.

Iedereen was verzocht om gemaskerd te komen deze avond en velen hadden hier gehoor aan gegeven. Er waren verschillende dames en heren die zelfs zeer  chic op deze avond verschenen. Ook was rekening gehouden met de oudere vrijwilligers onder ons. Tot elf uur trad Yvon Mocking op en de volumeknopen werden daarna door DJ André Odijk opengedraaid. Op deze manier kon er de eerste uren rustig gepraat en gedanst worden.

Anouk en Debbie hadden alles goed onder controle en ook de muziekkeuze voor deze avond hadden zij voor hun rekening genomen. Anja van Eck had weer een prachtige taart gebakken en iedereen kon hiervan proeven, daarnaast waren er heerlijke hapjes en natuurlijk voor iedereen een glaasje fris (?) Al met al een geslaagde avond waar ruim honderd vrijwilligers hebben kunnen genieten van de gezelligheid en de muziek. Tot slot willen Debbie en Anouk twee sponsors bedanken. Het Dorpshuis voor hun hulp bij de mooie aankleding van de kantine. Het Wapen van Werkhoven voor de lekkere hapjes.  Kijk hier voor alle foto’s.  Wim Terwint

vrijwilligersfeest 2 kl

Schrijf je in voor de nieuwsbrief