Zij mogen weer

14 May 2020 | Laatste Nieuws

We zitten nog volop in de corona perikelen, maar nadat de de jeugd reeds was gaan trainen, mochten de senioren ook weer. Ruim twee maanden geen wedstrijden gespeeld en ook niet mogen trainen. Je kon zien dat de jongens er aan toe waren.

​De blijdschap straalde van hun gezicht, maar de eerste training gaf ​ook duidelijk aan dat er hard getraind moet worden om weer op niveau te komen. Zoals het er nu naar uitziet hebben zij voldoende tijd om hier aan te werken. Het kabinet houdt als startdatum voor het spelen van wedstrijden voorlopig 1 september aan.

Hopelijk  kan er eerder gespeeld worden, maar dan zal iedereen zich aan de regels moeten houden. Wat zal het effect zijn van de ruimte die de voetballers nu gekregen hebben. Dit zal niet moeten leiden tot meer besmettingen. Er zal nog heel wat gepraat moeten worden voordat er een gewone wedstrijd gespeeld kan worden en voor ons supporters bekeken kan worden.

Iedereen veel sterkte en hou afstand.

Wim Terwint