Zeer geslaagde wafelactie, recordopbrengst

26 Feb 2017 | Laatste Nieuws

Wat is het toch belangrijk, dat het weer een beetje meewerkt. Kijkend naar de donderdag en dit vergelijken met het weer van vrijdag, dan zijn de weergoden ons goedgezind geweest. Met het weer van donderdagavond was het onverantwoord geweest om onze jeugd met begeleiders langs de deur te sturen voor de huis aan huis verkoop van de wafels met alle gevolgen van dien.

De kop bovenaan dit stukje zegt al veel over het succes van deze actie 2017. Negentienhonderd wafels zijn er gebakken door de dames en dat leverde een recordopbrengst op. Nog nooit was dit zo hoog in de geschiedenis van 29 jaar wafels bakken.  De opbrengst komt ten goede aan o.a. jeugdactiviteiten.

Hartelijk dank aan alle dames, de commissieleden, de jeugd met hun begeleiders, onze sponsors en natuurlijk niet te vergeten al diegene die onze wafels gekocht hebben.
Wat is het toch fijn om te werken met vrijwilligers die zich voor honderd procent inzetten.

Volgens jaar voor de 30ste keer deze wafelactie. Voor ons dus een jubileum. We gaan met z’n allen weer proberen dit tot een succes te maken.

Wim Terwint

FOTO’S