Zeer geslaagde sponsoravond woensdag 9 oktober

14 Nov 2022 | Sponsoren

We kunnen terugkijken op een zeer geslaagde sponsoravond. Vanuit diverse sponsoren hebben we erg leuke, positieve reacties ontvangen over de organisatie van dit evenement. Dit laat maar weer zien waar wij als kleine vereniging “groots” in zijn.

De avond begon met een wedstrijd tussen SVF 1 en het FC Utrecht Businessteam van Gert Kruys. De wedstrijd werd met 3-1 gewonnen door SVF. Jeugdspelers van SVF mochten met de spelers meelopen het veld op. We hadden zelfs de Junior Tijger Mascotte van FC Utrecht bereid gevonden om aanwezig te zijn en met iedereen op de foto te gaan.

Direct na de wedstrijd stroomde de kantine snel vol. PR-commissie voorzitter Gerjan Zomer opende de sponsoravond en daarna trapte voorzitter Erwin Rieff af met een presentatie over SVF: SVF vitaal. Hierin liet Erwin zien wat de kernwaarden en de visie van de club zijn. Zeer belangrijk om aan onze sponsoren te laten zien waar SVF nu staat en waar we als vereniging naartoe willen. En vooral waar je je als sponsor aan wilt verbinden.

Na de presentatie van Erwin Rieff was het de beurt aan gastspreker John van Zweden. John vertelde over zijn belevenissen bij Swansea City. Een hilarisch en wonderlijk verhaal, kortom een erg leuke gastspreker! John had nog een shirt meegenomen die geveild werd aan onze hoofdsponsor Rob Balk voor 505 euro, die volledig ten goede komt aan onze mooie club. Rob hangt het shirt in de bestuurskamer van SVF. Super mooi gebaar Rob, bedankt daarvoor!

Vervolgens was de tijd om met elkaar te netwerken en borrelen aangebroken. Rond ongeveer 00:00 uur vertrokken de laatste deelnemers huiswaarts en kon de kantine worden opgeruimd en schoongemaakt. Een kleine 150 deelnemers waren aanwezig op deze gezellige sponsoravond. We hopen dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad.

Namens bestuur en PR Sponsorcommissie, bedankt voor jullie aanwezigheid! Trots en dankbaar op onze sponsoren en vrijwilligers die onze club een warm “groen hart” toedragen.

Bekijk hier de foto’s van Wim Terwint in een album.