Wij zoeken ‘Meissies’

18 Mar 2024 | Laatste Nieuws

Groot nieuws; sinds zaterdag 9 maart is er weer meiden voetbal bij SVF en dat smaakt naar meer. De rest van dit seizoen speelt de MO20 haar thuiswedstrijden in Cothen, waar zij ook op woensdag trainen. Dit team bestaat uit 9 SVF meiden, aangevuld met meiden van SVO Krommerijnstreek. Volgend seizoen hopen we naast een MO20 ook jongere meiden teams op de been te brengen in de gemeente wijk bij duurstede. Zelfs een vrijdagavond 7×7 vrouwenteam sluiten we niet uit. Zaterdag dus al een voorproefje, met ‘meissie’ Yfke als eregast, zij scoorde als enige en tegenstander VV Schalkwijk deed dat net een paar keer meer, maar dankzij een heerlijke lunch van Broodje bij de Buurman en gezellig samenzijn in de kantine, was de sfeer prima. Krijg jij ook de kriebels om in een meidenteam te voetballen, welke leeftijd ook?

Mail naar hans@svokrommerijnstreek.nl Voor de resterende thuis wedstrijden zoeken we ook nog meissies, die ook zo’n gaaf shirt willen. Meld je aan. Speciale dan voor Evie Fekkes voor de leuke foto’s en ondernemerinwijk.nl voor het sponsoren van de bal.

Volgende thuiswedstrijd is 23 maart om 10 uur!