VVZA F1 – SVF F1

31 Jan 2016 | Pupillen

Zaterdag  29 januari 2016. Na de 5-2 overwinning  tegen Candia vorige week, vertrokken we in de regen naar VVZA in Amersfoort. Doordat we erg laat waren hadden we nagenoeg geen tijd voor de warming-up. Dat zag je terug in de wedstrijd. Het was een beetje rommelig en onze jongens waren nog niet helemaal scherp.

Dit veranderde na een minuut of zes. Lucha werd de diepte ingestuurd en schoot de bal mooi hoog in het doel. Daarna hadden Mika (paal) en Lucha (net naast) goede kansen op de 0-2. Vlak voor rust maakte Mika 0-2.

Na de rust gingen de jongens goed verder. Koen maakte na een minuut of vier in de tweede helft met een afstandsschot 0-3. Intussen deden Thomas, Merijn en Daniel goed verdedigend werk. Stijn die nog niet veel te doen had gehad, liet zien dat wij een hele goede keeper hebben. Hij moest zich een paar keer helemaal strekken, maar de bal hield hij tegen. Daarna was het verder SVF die beter was. Bram maakte ook met een afstandsschot een goal 0-4. Toen ging het hard. Een eigen doelpunt uit een corner van Toontje. Weer een goal van Lucha. Nog 2 van Mika en 1 van Koen werd het heel snel 0-9. VVZA redde de eer door nog er 1-9 van te maken. Merijn scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd 1-10.

Heel goed gespeeld jongens! Het samenspel gaat steeds iets beter. Als we zo doorgaan kunnen we er een leuke competitie van maken.

Groetjes,
René de Jong