VVIJ JO15-3 tegen SVF JO15-1

20 Sep 2017 | JO15-1, Junioren

We speelden zaterdag 16 september een bekerwedstrijd uit tegen VVIJ JO15-3 om 16:15.

Deze wedstrijd begonnen we goed en sterk. We speelden erg goed over en kregen veel kansen. Al na 10 minuten kwamen we op 0-1 voorsprong door Rick, als snel daarna nam ik een vrije trap waaruit Bram ons 2e doelpunt kon maken (0-2). Daarna dachten we dat deze wedstrijd wel een makkie zou worden maar VVIJ had een goede hele wisselspeler paraat ingezet en er kwam een 1-2 aan en snel daarna een 2-2 en een 3-2. Teleurgesteld gingen we de rust in.

Na de rust bleef onze tegenstander een stuk beter en stonden we al snel met 5-2 achter. In de laatste 10 minuten kwamen wij nog met een actie van Scott en hij maakte de 5-3. Daarna een 6-3 van VVIJ en dit bleef ook de eindstand.

We hebben goed gewerkt, maar de tegenstander bleek nog te sterk.

Job van Maasakkers

Schrijf je in voor de nieuwsbrief