VVA-SVF, 2e helft schiet SVF te kort

14 May 2018 | Heren Zaterdag S.V.F. 1

Binnen 10 minuten was het al 2-1. Het doelpunt van SVF werd voorbereid door een mooie pass van Nando Koedam en afgerond door Martin Oostveen. Verdere doelpunten bleven de 1e helft uit, hoewel het best leuk was om beiden teams te zien voetballen. Leuke spelmomenten over er weer, met een iets beter VVA, wat SVF weer compenseerde door hard te werken. Ruststand 2-1.

In de 10e minuut van de 2e helft kreeg VVA een grote kans om te scoren. Kevin Kroon wist echter op fraaie wijze de speler af te stoppen die alleen op hem af kwam. Tien minuten later was echter een hard schot niet te stoppen door Kevin en kwam de stand op 3-1. VVA had kennelijk de smaak te pakken. Binnen 15 minuten  wisten zij nog tweemaal te scoren. Daar waar de achterhoede van SVF de 1e helft weinig had weggegeven, kwamen deze doelpunten wel gemakkelijk tot stand.

SVF had inmiddels haar drie wissels ingebracht. Damian Schoonderwoerd, Wesley Nagel en Jeroen de Wit voor Justin Schoonderwoerd, Rik van der Mispel en Jorrit van Dam. Nog eenmaal wist SVF nog te scoren. Weer was Nando Koedam hierbij betrokken, door Rigino Odijk de kans te geven om te scoren en dit liet hij dan ook niet achterwege (5-2).

Voor de statistieken, zei nog gezegd, dat VVA nog eenmaal scoorde en de eindstand op  6-2 bracht. De 2e helft was duidelijk dat SVF te kort kwam ten opzichte van VVA.

a.s. Zaterdag 19 mei speelt SVF de laatste thuiswedstrijd tegen SVMM om 14,30 uur. Op  26 mei a.s. speelt SVF de laatste wedstrijd van dit seizoen en wel uit tegen Echtelt om 14,30 uur.

Wim Terwint

FOTOALBUM

Schrijf je in voor de nieuwsbrief