Vrijwilligersfeest 3 november: Topavond!

05 Nov 2018 | Laatste Nieuws

Waar de aanmeldingen erg achter bleven bij de verwachtingen, ging het een week voor het feest toch goed lopen. Uiteindelijk schreven 90 deelnemers zich in, om aanwezig te zijn op ons traditionele vrijwilligers feest. Om 17.00 uur op deze zaterdag waren er zelfs 97 deelnemers die mee gingen doen aan het dorps foto spel. Circa 10 personen bleven aanwezig in de kantine, omdat ruim een uur lopen niet voor iedereen geschikt was. Zij gingen gezellig een potje kaarten.

Het eten werd deze keer verzorgd door Gonnie van Vulpen, die samen met Erica Mocking voor een uitstekende maaltijd had gezorgd. Later in de middag/avond kwamen er nog circa 20 mensen bij, die in ieder geval ook wilden genieten van de gezellige avond.

Het fotospel werd gewonnen door de groep van Justin Schoonderwoerd. Daarnaast werd een spel “gele kaart / rode kaart” gespeeld. Vanaf circa 22.00 uur werd de avond “leven in geblazen” door André Odijk die voor een zeer schappelijke prijs dit feest muzikaal naar een mooi einde bracht.

Kortom: met bijna 130 deelnemers is dit zeer de moeite waard om te blijven doen. Als club een heel klein beetje terug kunnen doen voor ál die mensen die zich telkens weer belangeloos inzetten, dat is waar het om draait.

Deze keer wat laat in het seizoen, maar we gaan zeker weer terug naar de maand augustus-september. Met daarbij een fietspuzzeltocht, want dat blijft voor veel mensen toch een zeer gewaardeerd onderdeel van het SVF vrijwlligersfeest.

Nog een paar belangrijke mededelingen:
Handbal vereniging Fortissimo was bereid gevonden om onze bardienst te draaien. Harry vd Bildt, Michel Mocking, Bob Hofman en Trees en Sjaak Oostveen kweten zich met verve van deze taak. En wij zullen dit terug doen aan de handbal wanneer dat nodig zal zijn, spraken we af. De foto’s werden traditioneel weer gemaakt door Wim Terwint en zo werd het weer bijzonder gezellig. Bekijk het fotoalbum.

Al met al: het was een prima feest!

Kees Mocking