Vrijwilligers S.V.F.

Voor en achter de schermen verrichten vele vrijwilligers prachtig werk bij SVF!

Ook SVF kan niet draaien zonder vrijwilligers. Vele handen maken licht werk en alleen met veel vrijwilligers kunnen wij onze contributie als één van de laagste in de regio houden.

Alle senioren leden en ouders van junioren leden zijn verplicht om vrijwilligerswerk binnen SVF te verrichten.

Na verwerking van de aanmelding wordt er door ons contact met je opgenomen over het vrijwilligerswerk waar jouw voorkeur naar uitgaat.
Heb je hier op voorhand eerst een vraag over? Stuur dan een mail naar ledenadministratie@svfcothen.nl

Vul onderstaand formulier in:

Geeft u geen keuze op dan wordt u ingedeeld bij het werk waar het meeste behoefte aan is.