Vriendenschaar-SVF, 1e helft verloren, 2e helft gelijk gespeeld. 20-4-2019

25 Apr 2019 | SVF 1

De 1e helft liet Vriendenschaar zien, dat ze terecht op de eerste plaats staan.

Een ploeg waarin alle spelers goed bewegen en daardoor altijd aanspeelbaar waren.

SVF had de pech dat trainer Edwin Bakker al in de 14e minuut moest wisselen vanwege een blessure bij Gijs de With, die zodoende weinig plezier beleefde aan zijn debuut in het eerste.

De pech bleef SVF achtervolgen. Justin Schoonderwoerd moest in de 25e minuut ook vanwege een blessure zijn plaats afstaan aan Freek Scherpenzeel. De omzettingen in het elftal kwamen niet ten goede aan het spel van SVF.

Jesse Bongers nam zijn plaats in en ook hij maakte zijn debuut in het eerste.

Praktisch de gehele 1e helft werd gespeeld op de helft van SVF. SVF had weinig in te brengen tegen het spel van Vriendenschaar. Mooi opgezette aanvallen kregen wij te zien wat resulteerde in vijf doelpunten. Waar zou dat eindigen!

De 2e helft kreeg SVF toch haar kansen. Weliswaar speelde Vriendenschaar een versnelling lager, maar SVF maakte hier dankbaar gebruik van. In een tijdsbestek van drie minuten scoorde SVF twee maal. Vriendenschaar zette nog even aan met als resultaat twee doelpunten.

In de laatste minuut van de wedstrijd scoorde Wesley Heijmans nog van afstand en bracht zodoende de eindstand op 8-3. 1e helft dus verloren met 5-0 en de 2e helft gelijkgespeeld met 3-3.

Voor mij hebben wij verloren van de kampioen in onze klasse. De komende twee zaterdagen is SVF vrij vanwege inhaal- en bekerwedstrijden.

Op 11 mei spelen zij de thuiswedstrijd tegen Echteld.

Door wat probleempjes met mijn toestel zijn er niet zo veel foto’s te zien in het album.

Wim Terwint