VRC F4G – SVF F2

13 Dec 2015 | Pupillen

Zaterdag 12-12-2015

Vandaag mochten we de laatste competitie wedstrijd van het jaar 2015 spelen, uit tegen VRC dat 1 plaats boven ons stond. We gingen vandaag met een volledig fitte selectie naar Veenendaal, desondanks was Sem bang dat Imre toch nog een beetje grieperig zou zijn en had voor de zekerheid Lucha van de F1 meegenomen als stand-in. Imre had voor de zekerheid zijn mascotte weer meegenomen daar hij vorige week 3 punten opleverde en derhalve was het geloof binnen het team ontstaan dat de aanwezigheid van deze mascotte weer 3 punten zou betekenen.

We begonnen de wedstrijd met Beau en Jurre op de bank en Dustin in het doel. Sem en Jari begonnen voorin om zo gauw mogelijk de score te openen, Yorick en Sven moesten zorgen voor het loopvermogen op het middenveld en Sjors en Imre gingen het vandaag achterin helemaal dichttimmeren. Al met al stond het elftal op papier als een huis en was iedereen er klaar voor.

We begonnen de wedstrijd met goed overspelen en zijn aardig aan elkaar gewaagd, echter na circa 8 minuten komt er een schot van VRC van ver op ons doel en de bal gaat net over Dustin heen in het doel, 1-0 voor VRC. We blijven goed werken maar even later is het helaas 2-0. We krijgen net voor de rust nog een goede aanval via Jurre, die geeft hem aan Beau maar die schiet hem helaas recht op de keeper af. Even later fluit de scheidsrechter voor het rust signaal.

Na een pep talk van Arthur en Jan-Willem beginnen we de tweede helft met Jurre in het doel.  Echter binnen enkele minuten maakt VRC de 3-0 en 4-0. Even later staan we weer onder druk en maakt Dustin helaas hands, penalty tegen. Met een sublieme redding houdt Jurre de bal tegen maar in de rebound gaat hij er toch in 5-0 achter. Met nog een paar minuten te gaan zetten we nog even alles op alles om toch nog een doelpunt te maken, we krijgen nog een hoekschop en deze komt terecht bij Sven, hij haalt uit en schiet hem door de benen van de keeper in het doel 5-1. Dit is even later ook de eindstand.

We hebben met z’n allen hard gewerkt maar helaas waren zij net even beter. Dan moet het volgende week maar gebeuren als we de beslissende poule wedstrijd in de beker thuis spelen tegen SVL F1. Volgende week zaterdag belooft zo wie zo een leuke voetbalochtend te worden omdat we dan na de wedstrijd patat en AA krijgen omdat wij als team gemiddeld de meeste grote clubactie loten hebben verkocht, ik kijk nu al uit naar volgende week.

Groetjes Sjors en papa

Schrijf je in voor de nieuwsbrief