Voorwedstrijd Krasse knarren SV Aurora – SVF

20 Oct 2023 | Laatste Nieuws

Bron: https://www.svaurora.nl/cms/index.php/voetbal/nieuwsarchief/5099-14-10-23
In de voorwedstrijd van AURORA 1 – SVF 1 speelde de “oude garde” van de beide verenigingen tegen elkaar. Bij AURORA was dat het Slow Voetbal AURORA team (SVA) en bij SVF de “Krasse Knarren”. Oud spelers van AURORA en SVF die graag nog een balletje willen trappen trainen wekelijks en dit keer een wedstrijd op een kwartveld en kleine doeltjes. Voor SVA was het de eerste wedstrijd tegen een andere vereniging. De Knasse Karren van SVF komen wat regelmatiger in wedstrijdactie. De leeftijd van de spelers varieert tussen de 50 en 65. Met de fiets waren de Krasse Karren naar Werkhoven gekomen waar ze door SVA met een kop koffie ontvangen werden. Oude herinneringen werden opgehaald totdat het tijd werd om de gaan voetballen.

Aan de gezichten van de spelers zag je dat ze genoten van het voetbalspel. Het gaat allemaal niet zo snel meer als vroeger maar bij een aantal speler zag je nog wel dat ze het spelletje nog niet verleert waren. De uitslag doet er niet zoveel toe want er vielen veel doelpunten. Misschien was er een gelijke stand of winst voor een van de twee partijen.
Na de wedstrijd vormde SVA en de Knasse Knarren een erehaag voor de teams die het veld op kwamen. Een prachtig gezicht waar respect naar elkaar zichtbaar was. Tussen de rode rookpotten was er het een mooie ambiance de oud spelers zo te zien.
Dit moet een vervolg gaan krijgen want hoe oud je ook bent, voetbal blijft leuk.

Kijk hier voor de wedstrijdfoto’s van Peter Beemer (SV Aurora).
Kijk hier voor de wedstrijdfoto’s van Wim Terwint (SVF).