Voetbalpassie SVF Cothen / Albert Heijn actie!

27 Sep 2021 | Laatste Nieuws

Voetbalpassie is in volle gang. Veel verenigingen zijn actief bezig met het spaarprogramma. Wordt er bij jouw club ook al gespaard door je leden en hun familie en vrienden? Hoe meer mensen sparen voor jouw vereniging, hoe hoger het gespaarde bedrag kan oplopen. Het is wel belangrijk de volle spaarkaarten te verzilveren. Spaarkaarten kunnen worden verzilverd in de AH-app, door het bedrag te kiezen dat je wilt doneren aan je favoriete club. Het is belangrijk om dit nog duidelijk met je eigen leden te communiceren.​​​​​​

Voetbalpassiepunten sparen
Sparen voor Voetbalpassie is heel eenvoudig. In de AH-app kan iedereen zijn deelname bevestigen en jouw club als favoriet kiezen. Bij iedere €1 aan deelnemende producten worden er al Voetbalpassiepunten gespaard. Je kunt Voetbalpassiepunten sparen op onder meer het gehele assortiment fruit en groente, de gehele brood afdeling en veel A-merkproducten.

Spaar nu dubbel zo snel op alle groente en fruit!
Vanaf nu spaar je dubbel zo snel op alle groente en fruit. Je ontvangt twee Voetbalpassiepunten bij iedere € 1,- aan groente en fruit. Dat gaat lekker snel! Dus doe nog t/m 3 oktober boodschappen en help jouw club aan extra inkomsten.

Eindsprint
De laatste week van de actie gaat bijna van start, dus attendeer iedereen die meespaart erop hun spaarkaarten te verzilveren en maak gebruik van de promotiemiddelen. Moedig je leden, maar ook hun familie, vrienden en kennissen aan nog mee te sparen!

Kijk voor meer informatie voor jouw club op www.knvb.nl/voetbalpassie.

Veel succes met de eindsprint!