Voetbal tijdens Corona

04 Nov 2020 | Laatste Nieuws

De jeugd tot en met 17 jaar  kan tenminste nog trainen. De ouderen zullen nog geduld moeten hebben.  Om dit geduld op te brengen valt niet mee.

Het voetballen begon juist een beetje te leven in de club, maar  strengere maatregelen tegen de bestrijding van het COVID-19 gooide weer roet in het eten. Kijkend naar de groep besmettingen die steeds groter wordt zullen we met de genomen maatregelen genoegen moeten nemen.

Gelukkig is er een kleine afname te bespeuren. Hopelijk is dit voldoende om niet nog strengere maatregelen te moeten nemen, maar ik ben hier niet zo zeker van. Ik en vele met mij zijn weer toe aan een lekkere pot voetbal, afsluitend met een gezellige 3e helft. Afgelopen zaterdag heb ik nog wel kunnen genieten van een onderlinge voetbalwedstrijd tussen de JO10 en de JO11. Een lust om naar te kijken.  De foto’s hiervan staan in een album.

Laten wij met z’n allen ons voorlopig houden aan de maatregelen. Hou afstand, denk aan elkaar, geen feestjes met een grote groep en vergeet het mondkapje niet in de publieke ruimtes.

Sterkte en tot een spoedig weerzien op ons sportpark.

Wim Terwint