Verslag ‘t Goy JO10-2 – SVF JO10-2

14 Oct 2019 | JO10-2

Na de Houtense wedstrijden en de laatste derby tegen CDW togen we dit keer naar ‘t Goy. Lekker dichtbij wederom. Het is ook de laatste wedstrijd in het eerste ‘semester’. Er zal een reshuffel komen van teams en competitie voor JO10. Verwachting is dat de herindeling in/rond de herfstvakantie wordt bekendgemaakt via voetbal.nl. Maar goed, eerst deze laatste van het eerste deel. We zijn compleet maar hebben ook 3 vaste waarden die -helaas- ontbreken. Lars ?, Joep ✈ en Lucy ? zijn vandaag afwezig. Gelukkig is Wytske voor het eerst mee en hierdoor kunnen we compleet aan de start verschijnen. We spelen op echt gras, maar het veld ligt wel achteraf. Ook is het weer behoorlijk druilerig…..zelfs van motregen word je op den duur nat.

‘t Goy heeft veel fysiek, hun achttal bestaat uit ‘flink uit de kluiten gewassen’ kinderen. SVF zet daar wilskracht en werklust tegenover, maar soms is iets simpelweg een maatje te groot. Bij aanvang van de wedstrijd gaat het direct mis. ‘t Goy scoort makkelijk doordat de druk hoog is bij SVF en dat twee spelers van ‘t Goy een wedstrijd kunnen maken of beslissen. SVF doet haar best en probeert de schade te beperken, maar de (tegen)goals gaan snel. In de rust staat het reeds 8-1. Jayden weet net voor de rust de eer te redden. De 2e helft verloopt volgens hetzelfde scenario. Einduitslag 15-1.

Gelukkig kregen we nog invalhulp van Stijn! Hij kwam bij zijn zus Maartje op bezoek en had zijn tenue nog aan, zodat hij de tweede helft onze vermoeide toppers kon helpen. 2x 25 minuten is toch wel erg lang zonder wissels. Moe gingen we huiswaarts. Na de herfstvakantie (weekend 2 nov) gaan we weer verder……even lekker uitrusten. Fijne ??? vakantie allemaal.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief