Verslag SVF MO13-1 – Aurora MO13-1

10 Feb 2020 | MO13-1

Vandaag mochten onze meiden weer eens thuis spelen. Altijd lekker, al is het maar om de speeltijd. (11 uur is een heel relaxte tijd)
Maar vanmorgen moesten de meiden toch iets eerder uit de veren want er moest eerst nog een teamfoto worden gemaakt, voor op de site. Volledig gestyled (inclusief SVF-groene scrunchie in de haren) togen de meiden naar de fotograaf. Dat klusje was zo geklaard. En omdat onze meiden zo fotogeniek zijn mochten ze ook nog poseren voor het gesponsorde doel van de Rabobank!

Daarna was het tijd voor de wedstrijd. Aurora MO-13 altijd lastig.  Maar vol goede moed gingen onze meiden het veld op. Ze startten behoorlijk goed. Aurora schrok zich rot, want wat waren onze meiden in hun skills gegroeid! Het eerste kwart waren we vrijwel volledig op de speelhelft van Aurora te vinden. Helaas hield Aurora het behoorlijk dicht. Onze meiden konden er steeds net geen doelpunt van maken. Aurora herstelde zich in het 2e kwart. Maar onze verdediging was ook behoorlijk goed. We wisten menige bal al voor het doel te onderscheppen. En als Aurora toch kans zag om te schieten, was daar nog de keeper die veel ballen pakte. Jammer genoeg zag Aurora toch kans om 2 keer te scoren. Maar ook onze dieseltjes kwamen op dreef en maakte hun eerste doelpunt van deze wedstrijd. 1-2 in de rust.

Eerst even een lekker warm bakkie thee voor de dames. Maar dat bracht ze toch een beetje teveel in de relax-stand: in het 3e kwart kakte SVF een beetje in. Aurora maakte er 1-3 van. Maar dat maakte onze meiden boos: er kwam weer vuur in het spel van SVF! Na mooi overspelen werd er een prachtdoelpunt door SVF gemaakt. Het was 3-2. Dat gaf onze meiden vleugels, want we kwamen steeds dichterbij… De meiden gingen er vol tegenaan. Wat ontzettend mooi spel op leverde! Helaas scoorde Aurora nog 1 keer en werd het 2-4. Aurora ging met de punten naar huis. Maar met het commentaar van de tegenpartij dat we echt wel behoorlijk veel beter speelde dan voor de winterstop, waren wij ook dik tevreden. Dat was een mooie opsteker!

Trots op onze meiden van MO-13!

Foto’s zijn te vinden in het album.