Verslag SVF JO9-1 vs Focus JO9-1

28 Sep 2020 | JO09-1

Het is zaterdag 19 september, we spelen uit tegen Focus. Om 8:45 uur vertrekken, zodat we op tijd aan de warming up kunnen beginnen. Levi was deze dag aanvoerder, die verzorgde ook de warming up. De wedstrijd gaat beginnen en al gauw scoort Max 1-0 gevolgd door 2-0 van Robin en 3-0 kwam wederom van Max. SVF heeft veel balbezit en Robin schiet de bal twee keer net naast. Daarna weer een mooie aanval en een supermooi schot van Thomas, helaas werd deze goed tegen gehouden.
Toen ging Focus ook in de aanval en schoot op het doel, maar daar stond Stijn en die had een hele mooie redding. Het wordt lastig voor Focus, want de verdediging bij SVF staat als een huis met Siebe en Milan.
Weer een mooie aanval en daaruit scoort Max 4-0.
We gaan wisselen, Levi en Mike komen erin en Siebe en Robin gaan eruit.
Weer heeft Focus de kans om te schieten, maar hij wordt goed gestopt door Stijn. De intrap van Levi gaat bijna het doel in en daarna schoot Max op het doel maar helaas net naast.
Goeie actie van Milan, die de bal naar Levi schiet en die geeft de bal voor aan Milan en die schiet de 5-0 binnen.
Daarna een schitterende actie van Levi, hij speelt drie man uit en schiet hem naar Milan die zorgt voor de 6-0.
Door deze fantastische inzet van iedereen, wordt Focus verder in de hoek gedrukt. De aftrap is genomen voor de tweede helft en SVF gaat volop in de aanval en daar komt de 7-0 uit van Robin, daarna een hele mooie actie van Koen, die gaat net naast. SVF gaat weer in de aanval, Robin haalt uit en via de voet van de tegenstander beland de bal in het doel 8-0. Weer een mooi schot van Robin maar helaas naast. Daarna kwam Focus weer in de aanval, maar die werd geblokt door Stijn, daarna een aanval van Levi en schoot net naast. Goede uittrap van Mike,  weer voor een kans van SVF, deze gaat net naast door Robin.
We gaan weer wisselen, Max en Koen komen erin en Robin en Milan gaan eruit. We zijn begonnen en gelijk een kans voor Koen, net naast, we zetten druk en Thomas schoot ook net naast. Daarna een goeie aanval Max, hij speelt de bal naar Levi en die maakt 9-0. Een schitterend doelpunt en wat een mooi samenspel. Daarna Milan’s fantastische inzet breekt hij door en maakt de 10-0. En Milan maakt 11-0 door een prachtige aanval van Max.
Daarna weer een goeie aanval en Thomas schiet de bal in de hoek 12-0, geweldig!! Daarna Levi die alleen gaat en de bal er goed in knalt, Hoppa!! 13-0 Milan kwam nog alleen voor het doel, maar die schoot de bal hoog over. Tot slot gaf Koen nog een goeie voorzet op Thomas, maar helaas het fluitje ging, einde wedstrijd!!

Wat een leuk team en wat een inzet van jullie allemaal!!!