Verslag SVF JO9-1 – Focus JO9-1

07 Sep 2020 | JO09-1

Zaterdagochtend vertrokken we om 07.45 richting Culemborg voor onze eerste competitiewedstrijd tegen Focus. Waar het vorige week nog een beetje rommelig oogde wist vandaag iedereen zijn positie in het veld.
We beginnen gelijk scherp. Max neemt een corner op Koen die op zijn beurt doorspeelt naar Thomas. Dat schot gaat maar net naast. Achterin staan Siebe en Robin er goed te verdedigen. Na een mooi schot van Robin die net naast gaat krijgt Max de bal van Stijn die goed ver uitschiet. Helaas de bal wil er nog niet in. Een mooie voorzet van Thomas op Max beland in het zijnet. Maar dan schiet Thomas de eerste goal binnen! Binnenkant paal. Yes hij zit er in. Niet veel later volgt een snoeiharde goal van Levi.
We gaan lekker! Je ziet dat er goed geoefend is op positiespel tijdens de trainingen. Verdedigend staan we met Siebe en Milan nog steeds als een huis. Tussendoor nog een super redding van Stijn en een goeie aanvallende actie van Mike. Op het middenveld onderschept Milan goed de bal en schiet. De keeper red maar vanuit de rebound scoort Levi. Hierna volgt een snoeihard schot van Mike. De keeper red wederom maar Levi is uitgeslapen en schiet de terugkomende bal in de goal. Doelpunt!! Een klasse verdedigende actie van Robin voorkomt een tegendoelpunt. Vervolgens loopt hij goed weg vanaf het middenveld en scoort! Max geeft nog een mooie voorzet op Robin maar die schiet net over. Zo eindigen we de wedstrijd in 4-5 en gaan we met de eerste drie punten op zak terug naar Cothen!

Yvette

Schrijf je in voor de nieuwsbrief