Verslag SVF JO8-1 vs Odijk JO8-2

24 Apr 2022 | JO08-1

‘Gewonnen! We hebben echt weer vet lekker gespeeld’ aldus Niek Veldhuizen uit JO8-1 Speler van de week tijdens de wedstrijd tegen Odijk JO8-2.

Omdat mama dit wel een wat beperkt verslag vind, hierbij een samenvatting van de wedstrijd: binnen 3 minuten was het 1-0 tegen, ai! Gelukkig kwamen ze goed terug met twee goals van Milan in minuut 6 en 9. Door een slordig verdedigde hoekschop kwam Odijk op 2-2. In de tweede helft maakt Semm de 3-2, Odijk protesteert. Scheidsrechter Milou wijst het protest af. 9 minuten later maakt Semm de 4-2. In de laatste minuten is het spannend. Odijk maakt de 4-3. SVF krijgt een penalty tegen vanwege hands. Odijk mist, keeper Tom zat in de goede hoek! Aan het einde van de wedstrijd haalt Tom nog een bal bij de doellijn weg waardoor de eindstand uitkomt op: 4-3 voor SVF!

Inge Lenting

Schrijf je in voor de nieuwsbrief