Verslag SVF JO17 vs CDW G-team

16 Jun 2023 | JO17-1

Woensdag 14 Juni is Jordy 21 jaar geworden. Jordy voetbalt bij het G Team van CDW maar is wekelijks te vinden bij de trainingen en als het team thuis speelt ook bij de wedstrijden van SVF JO17. Een tijdje geleden kwam Wendy met het idee of het niet leuk zou zijn om op zijn verjaardag een wedstrijdje tegen de jongens te spelen. Het idee is werkelijkheid geworden door de fantastische medewerking van alle jongens, Edwin en scheidsrechter Lars. We hebben het tot de laatste minuut niet tegen Jordy gezegd, Fred ging gewoon met Jordy naar zijn training bij CDW maar onder het mom van we gaan ergens een wedstrijdje spelen weer terug naar Cothen. Daar stonden alle jongens al op hem te wachten met een verjaardag lied en kreeg hij ook het nieuwe shirt van SVF met zijn naam op de achterkant. De eerste reactie van hem was “oh gaan jullie ook een wedstrijd spelen” waarop Edwin hem duidelijk maakte dat ze tegen zijn team gingen spelen. Na een weergaloze opkomst compleet met groene rook en championsleague muziek betraden ze het veld. De eerste helft speelde het G team CDW tegen de JO17 en natuurlijk won CDW makkelijk. De 2e helft werd er gemixt gespeeld. Na het evenement trakteerde Jordy nog lekker op wat bruin fruit. Het was een onvergetelijke avond voor Jordy en zeker ook voor ons!

We willen Edwin, Lars, Roy en alle jongens (zeker ook omdat er een paar waren die geslaagd zijn voor hun examen en toch gewoon gekomen zijn) ontzettend bedanken, jullie zijn echt toppers! En niet te vergeten voorzitter Erwin voor de medewerking.

Hartelijke groet,

Fred, Evelien en Jordy