Verslag SVF JO15-1 – SVMM JO15-1

10 Sep 2018 | JO15-1

Op zaterdag 8 september om 11:45 begon onze wedstrijd tegen SVMM uit Maarn. We begonnen prima aan de wedstrijd met mooi voetbal, maar SVMM had een selectie met een paar lange voetballers waardoor we via een kopbal al vroeg achter kwamen. Maar we kwamen terug in de wedstrijd door een vrije trap van Gijs die de bal onder de keeper door schoot met een vervelend stuitje. Ruststand 1-1.

We begonnen de tweede helft prima, en maakten zelfs 2-1 door een punter van Finn in de verre hoek. Maar SVMM maakte daarna helaas 2-2, door een klein foutje in onze achterhoede. Daarna kregen we het moeilijk. We liepen te veel te breien voorin en verloren veel balbezit. Het werd nog erger. Na een peer naar voren van SVMM wou onze uitstekend meevoetballende keeper Daan de bal wegschieten, maar de bal belande recht in de voeten van een speler van SVMM die daarmee 3-2 kon maken. We hadden hard gewerkt, maar beloonden ons zelf niet met een overwinning.

Dit was mijn verslag,

Groeten Tijl