Verslag SVF JO11-2 vs SMVC Fair Play

20 Sep 2021 | JO11-2

Wedstrijd SVF – SMVC Fair Play

Ik ben Lars speel in de JO 11-2 en laat de wedstrijd zien hoe ik het zag. De wedstrijd begon de opstelling was 3-3-1. Met Vigo op doel Freek, Rens en Bowie als verdedigers en ik, Xavier en Stijn middenveld en Max in de spits en Levi begon wissel. De wedstrijd begon al snel, SMVC was aan de bal ze gingen richting het doel en scoorde, Vigo kon er net niet bij 0-1. Aftrap ik ging naar voren probeerde een voorzet te geven maar er stond niemand voor het doel. SMVC had de bal ging naar het doel en schoot hem erin 0-2. Aftrap SMVC pakte de bal dribbelde naar het doel en scoorde 0-3. We waren sterker geworden en hadden een aantal kansen. Rust ik ging keepen. Aftrap Max had een mooie actie en scoorde 1-3. aftrap Max had de bal en scoorde weer 2-3.toen kwam SMVC weer terug ze hadden een goede aanval en ik kon er net niet bij 2-4. Toen had SMVC weer de bal schoot op doel en was raak 2-5. Ik tikte de bal net van de lijn weg en dus geen doelpunt. Einde wedstrijd nog even penalty’s schieten en dan douchen.

Lars Bruinstroop