Verslag SVF JO11-2 – ‘t Goy JO11-2

14 Jun 2021 | JO11-2

Zaterdag 5 juni 2021

Daar zijn we weer! Na meer dan 7 maanden weer een verslag van een wedstrijd van onze bikkels. En wat zijn ze gegroeid! Dat kan je spiegelen aan de tegenstander. Die kids waren ook gegroeid, maar we kregen wel de vraag wat onze kinderen te eten krijgen in Cothen ??. Exemplarisch is dat de tenues nu toch ook echt een beetje (veel) te klein worden……? En qua voetbal zijn ze ook weer gegroeid. Althans, dat vernamen we van de interim leider. Jenny, dank voor je hulp bij en tijdens de wedstrijd……ikzelf moest fluiten.

We hadden gezonde spanning in de kleedkamer, daarnaast hadden de kids er ook heel veel zin in. Weer voor het echie! Na een goede warming-up starten we om 08:45……lekker op tijd ?. De wedstrijd is goed in balans. SVF wel sterker maar het duurt tot de 10e minuut voordat de 1-0 door Stefan op het scorebord wordt gezet. Een verdiende goal na een sterk begin van onze boys en girls!

In de pauze even bijkomen en wat drinken……de kids lopen met rooie hoofden en armen in de zij. Valt niet mee om weer volle bak te moeten. We gaan weer verder…. Maartje tikt in de 19e minuut de bal binnen bij een corner. ‘t Goy komt op 2-1 door een echte counter. SVF weer even opletten en op scherp gezet. Bente schiet in de 26e minuut van afstand prachtig binnen 3-1. Bij de rust zetten we boel nog even goed want af en toe sluipt ‘t Goy stiekem door de verdediging, maar onze goalie Tygo is inmiddels (door de keeperstrainingen) uitgegroeid tot een echte goalie en laat meer doelpunten niet toe. Na de rust is de weerstand van ‘t Goy stuk gespeeld en gebroken. SVF zet juist aan en scoort er nog op los! Wederom Stefan (3x), Karel (2x) en Mats zorgen voor een 9-1 eindstand. Dik en dik verdiend. Komende week weer lekker trainen voor de wedstrijd komende zaterdag tegen CDW, een echte derby!

⚽️⚽️⚽️