Verslag SVF JO11-2 – Aurora JO11-1

13 Sep 2021 | Junioren

Hoi allemaal, ik ben Vigo en speel in JO11-2. Ik ga jullie de wedstrijd vertellen hoe ik die heb mee gemaakt. SVF tegen AURORA. De wedstrijd begon. Ik stond als keeper. Ik kreeg en paar ballen en het was heel spannend. Toen kwam Max hij schoot een lange bal in de rechter hoek laag. De keeper kon er net niet bij. 1-0 voor SVF. Toen was er een aanval voor SVF. Lars kon schieten en deed dat ook. Met zijn punt van zijn voet schoot hij de bal onder de keeper door. 2-0 Xavier die wou ook wat laten zien. Hij wou een voorzet geven maar per ongeluk schoot hij van de zijkant de bal in de kruising. 3-0.

Rust,1e helft er op zitten. Ik ging voetballen en Lars ging keepen. Toen dag AURORA nu zijn wij aan de beurt. De verdediging viel naar voren. Niemand stond achter. Lars kon er net niet bij en werd het 3-1. Het zelfde geval bleek bij de 3-2. De verdediging ging weer naar voren. Dus gauw werd het 3-2. Het was reuzen spanend. Maar toen kwam Vigo Zomer en werd het 4-2. Weer laag in de hoek maar dan in de linker hoek. Aan het einde was het nog spannend. Maar al snel was de wedstrijd afgelopen. Nog even penalty’s genomen en feestje in de kleedkamer.

Na 2 wedstrijden staan we 1e !!

Groet Vigo Zomer

Schrijf je in voor de nieuwsbrief