Verslag SVF JO10-2g – Houten JO10-5

10 Oct 2019 | JO10-2

De tweede wedstrijd in de “Houten week”, nadat we vorige week reeds uit tegen Delta Sports in Houten speelden. Deze eerdere wedstrijd werd met 11-3 verloren…..en dus houtje bijten.

We spelen nu thuis op ons vertrouwde veld en onder goede omstandigheden. Het weer is prachtig. Dat het garantie biedt voor vuurwerk en spektakel; nee. Helaas uiteraard.

We beginnen de wedstrijd ietwat slapjes. Nog niet helemaal wakker en scherp staat het voor de eerste pauze reeds 0-3. Keeper Tygo verweert zich dapper maar kan de klasse van Houten, en van sommige spelers in het bijzonder, niet pareren. Bij de rust staat het reeds 0-5.

In de rust nog even proberen om de koppies weer de goede kant op te krijgen, maar het mag niet baten. In de 2e helft loopt Houten verder uit tot maar liefst 0-13. De balans na de “Houten-week” is duidelijk niet in ons voordeel. De wonden likken en op naar de volgende wedstrijd tegen CDW.

⚽