Verslag SVF Doet! Zaterdag 29 juni 2019

02 Jul 2019 | Laatste Nieuws

Afgelopen zaterdag was al weer de derde editie van SVF Doet!!! Tussen 8:00 uur en 8:30 uur kwamen de circa 33 vrijwilligers die zich hadden aangemeld de kantine binnenlopen voor een koppie koffie/thee. Nadat iedereen zich had gevoegd bij zijn groep kon men aan de slag met de werkzaamheden. Onder leiding van Wendy Zumbrink gingen de circa 10 vrouwelijke vrijwilligers aan de slag met het schoonmaken van de kantine en de eerste verdieping, aangezien deze groep goed op elkaar was ingespeeld konden zij reeds om circa 11:00 uur lekker naar huis om te genieten van het mooie weer.

Onder leiding van Harry van Beek werden alle kleedruimtes, berging, hok van Joop en de EHBO ruimte uitgeruimd en netjes schoongemaakt. Het straatwerk tbv onze entree werd opgepakt door Cor van Vulpen en Erik Vernooij, waarbij de groene tegeltjes werden vervangen door betonstraatstenen en er een paar zonken in de bestrating opgehaald zijn.

Het Groenwerk werd opgepakt door Kees Mocking en Jeroen Vernooij. Onder leiding van Robert Otten werden de boeiboorden van ons clubgebouw schoongemaakt waarbij de hoogwerker van Jeroen Schoonderwoerd goed van pas kwam. Het timmerwerk werd opgepakt door Henk van Leeuwen en ook het schilderwerk was bij Ries vd Bildt in goed handen. De catering was dit jaar in handen van Wendy Otten en Chantal de Gier, zij zorgden ervoor dat we een lekkere lunch kregen en dat er voldoende te drinken was voor iedereen om zo de hete temperaturen beter te kunnen doorstaan.

Verder zorgde Tonny Doeser er voor dat de muzikale omlijsting klopte en was Wim Terwint druk in de weer om actie foto’s van iedereen te maken.

Toen het circa 14:45 uur was waren alle klussen gereed en konden we gezamenlijk nog even een borrel nemen en napraten. Al met al is er een hoop werk verzet en ziet alles er weer top uit!

De foto´s staan klaar in het album.

Jan Willem van Rooijen