Verslag SVF 2 (zondag) – KVVA 4

20 Sep 2021 | SVF 2

Zondag 19 september

We begonnen de wedstrijd tegen KVVA. Volgens de uitslagen waren we flink aan elkaar gewaagd. We kwamen al snel met 0-3 achter, maar gelukkig speelde we de 2e helft naar de kantine toe en bleef het publiek achter ons staan. Na de rust begonnen we vlammend, we maakte binnen 5 min al 3-3. Het werd zelfs 3-4 na een fantastisch schot van Remco den Broeder, al werd de bal van richting veranderd. Kort na de voorsprong waren we even niet zo scherp en het werd 4-4.

We bleven ons spel spelen, keihard werken en wonnen uiteindelijk met 6-4. Hard werken wordt beloond! Complimenten aan onze keeper Mike, die ons in de wedstrijd hield met hele knappe reddingen. Om die reden is Mike in mijn ogen Man of The Match.

Jimmy van Wijk