Verslag HDS – SVF JO9-1 door Ties Huikeshoven

22 May 2023 | JO09-1

De laatste wedstrijd van het seizoen speelde we tegen HDS, uit Leersum. We hebben leuk gevoetbald. We begonnen super goed. We speelden heel goed samen en door een voorzet van mij maakte Giel het eerste doelpunt. Daarna scoorde Pim een mooi doelpunt en daarna Pepijn. En die heeft nog nooit bij ons mee gedaan, dus we waren er super blij mee.

En toen moesten we van kant wisselen. Dat ging nog even goed toen Tom een kei harde voorzet gaf, over alle verdedigers heen en kon Giel makkelijk gaan scoren, want het hele veld was leeg. Ik gaf de bal veel aan Tom, zodat hij ‘m kei hard weg kon schieten. Ik was toen keeper en ik had een paar mooie reddingen.

De laatste 10 minuten ging het alleen een klein beetje mis. Het waaide kei hard de verkeerde kant op en er vlogen ineens heel veel ballen mijn doel in. Helaas hebben we toen nog verloren, terwijl we eigenlijk de hele wedstrijd voor stonden. Dat was een beetje dom, maar ja…

Groetjes Ties Huikeshoven