Verslag CDW JO10-5 – SVF JO10-2G

09 Dec 2019 | JO10-2

Vandaag een soort van semi-thuiswedstrijd bij én tegen CDW in Wijk bij Duurstede. Het is ook de dag van aankomst van Sinterklaas…..zo horen we aan de luide scheepshoorn die bij het begin van de wedstrijd klinkt.
Wytske is er vandaag weer bij, als onze back-up ‘blondie’, door het ontbreken van Lars. We beginnen de pot en het fysiek van CDW valt op. Grote kids tegen onze ‘fijnere’ bikkels. De eerste duwtjes en beukjes worden uitgedeeld, maar SVF staat z’n mannetje……óók onze dames! Er wordt hard gewerkt maar de balans valt iets positiever uit voor CDW. Voor de 1e pauze wordt de 1-0 gescoord. Tot aan de rust loopt CDW verder uit naar 4-0. In de pauze steken we de koppies bij elkaar en gaan we proberen de 2e helft met meer vernuft en inzet weerstand te bieden. Het helpt, want in de tweede helft scoort CDW nog maar 2x. De eindstand van 6-0 is uiteraard niet prima, maar ook niet te voorkomen. Na de wedstrijd hebben onze dames de grootste lol onder de douche, de wedstrijd is reeds vergeten…. Volgende week weer lekker thuis tegen Jonathan.